Arkivanalyse

Vi rådgiver og tilbyder en total opmåling af jeres arkiv. Vi anbefaler at få foretaget en arkivanalyse inden projektstart, hvor jeres ønsker, kombineret med vores mange års erfaring, er i fokus – for at sikre at kvaliteten er i top og at I som kunde, opnår det ønskede resultat i forhold til at blive digitaliseret.

Uanset mængden af dokumenter, så har vi udstyret og ekspertisen til at digitalisere jeres arbejdsdag ude i jeres virksomhed yderligere.

Kom i dialog med os

10 + 14 =

​Vi lægger stor vægt på at sikre et godt og uformelt arbejdsmiljø for alle medarbejdere i både produktion og administration

 
Logo

Hvad giver en arkivanalyse

Ved en arkivanalyse bliver alle problemstillinger gennemgået på forhånd og der bliver lagt en klar plan for projektet. På den måde har I altid et komplet overblik over omfanget, prisen samt forløbet omkring opgaven.

  • Få fuld kontrol
  • Spar tid
  • Spar penge

Den afsluttende rapport indeholder alt information om definerede problemstillinger og sikrer jer et solidt grundlag for at træffe beslutning om den efterfølgende digitalisering.

Kontakt os og hør mere.

Kom i kontakt med en af vores digitaliserings eksperter

Vi sidder klar til at hjælpe jeres virksomhed med at blive digitaliseret. Ring til os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer.