PartnerPortal®

​Efter scanning af et arkiv er der behov for at kunne tilgå disse data elektronisk og undgå, at de ligger rodet i almindelige mappestrukturer.
Til dette formål har vi udviklet PartnerPortal®, som er et webbaseret dokumenthåndteringssystem.

PartnerPortal® bliver brugt af mange offentlige og private aktører, og der lagres utrolig meget data af forskellig art. Systemet kan tilpasses de individuelle behov, som netop jeres organisation sidder med, og dermed give en bedre og nemmere adgang til jeres dokumenter. Især i forbindelse med søgning på tværs af arkivet kan dette gøres i alle dokumenter på få sekunder.

Kom i dialog med os

12 + 14 =

Digitalisering af arkiver

Dansk Scanning dækker alle behov, uanset virksomhedsstørrelse.
Kontakt os for et uforpligtigende møde.

PartnerPortal

Grundideen bag PartnerPortal®

✔ At hver enkelt kan se det, der er relevant for vedkommende.

✔ At informationerne er tilgængelige overalt.

​✔ At den enkelte bruger selv kan bestemme, hvem der må se det,
man bidrager med.

✔ At den enkelte samarbejdspartner selv har ansvar for egne tegninger og dokumenter.

Kom i kontakt med en af vores digitaliserings eksperter

Vi sidder klar til at hjælpe jeres virksomhed med at blive digitaliseret. Ring til os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer.